Szukaj na tym blogu

6 lutego 2017

Z kolorowych smyczy , zgadnijcie co?

Zainspirowała mnie torba, którą zobaczyłam w galerii u jednej ze znajomych mi osób. Podejrzałam jak to jest zrobione i  poprosilam o zgodę na uszycie podobnej, powstał tylko problem zdobycia odpowiedniej ilości owych smyczy .
Wspaniałomyślnie poratowała mnie właśnie autorka pierwowzoru, podsyłając na początek spory zapas w różnych kolorach.Kolejne ilości zgromadziłam już od szerokiego grona życzliwych osób. I tak po wielu próbach układania i łączenia kolorów powstała taka oto torba
Kolorowe smycze naszyłam na przednią część torby, tył zrobiony jest z grubszej bawełny w kolorze chabrowym. Ucha z tej samej bawełny uszyłam odpowiedniej długości,żeby torbę móc nosić na ramieniu.


Torba ma podszewkę również w chabrowym kolorze i kieszonkę z czerwonym zamkiem, umocowaną luźno pod  obszyciem  wewnątrz.


A tak prezentował się surowiec w postaci kolorowych smyczy

Torba podoba się w rodzinie,trzeba szyć następną. Więc ja kolejne smycze gromadzę od każdego z najbliższych. Powstał już nowy zamysł na uszycie kolejnej według innego, troche zmienionego sposobu naszywania.
Gdyby więc ktoś z odwiedzających mój blog miał na zbyciu i nie wiedział jak tą smycz wykorzystać, a chciał się pozbyć. prosże o kontakt, chętnie odkupię.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzającyh, szczególnie serdecznie tych, co ostatnio dołączyli, bo widzę,że powiekszyło mi sie grono obserwatorów.
Adres  do korespondencji mam podany w prawym górnym rogu.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny patent:) Pozdrawiam
    PS. Smyczek na zbyciu nie mam,
    lecz nie dziwie się zapotrzebowaniu na torbę.
    Sama bym chętnie taką przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za odwiedziny i miłe słowa. Również przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  2. Ale super pomysł! Nie pomyślałabym o takim wykorzystaniu smyczy. Torba prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba boska, tak jak pisałam rzucam się szukać smyczek dla Ciebie, do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny.
      A smyczki juz dostałam, za które bardzo , bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Torba niesamowita. Rewelacyjny pomysł. Gratuluję talentu i kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, torba świetna, bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i za odwiedziny :)

      Usuń
  6. Sliczne wszystkie torby,ale ta smyczkowa to rewelacja,świetny pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)