Szukaj na tym blogu

1 stycznia 2018

Szczęśliwego Nowego Roku

Szczęśliwego Nowego Roku 2018 życzę wszystkim , którzy tutaj zaglądali i zaglądać będą.
W ostatnim miesiącu starego roku powstały u mnie różne uszytki , które powędrowały w charakterze upominków dla dzieciaczków w ramach zorganizowanej akcji pod nazwą: Szyjemy dla dzieci z  domów dziecka.
Były to przeważnie małe, kolorowe saszetki na drobiazgi, szczególnie dla dziewczyn w wieku od kilku do kilkunastu lat.
Prezenty dotarły, sprawiły dzieciom dużo radości, a ja dostałam piękne życzenia świąteczne od dzieci, opiekunów i dyrekcji,a kartka z życzeniami wykonana była własnoręcznie przez dzieci.
Kilka zdjęć tego, co uszylam w ostatnich dniach starego roku














4 komentarze:

  1. Pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję Wandziu i wzajemnie życzę

      Usuń
  2. Piękne szyciowe prace!
    Wspaniałego 2018 roku życzę Tobie i całej Rodzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie Życzenia Noworoczne posyłam

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny, a jeszcze jeśli zostawisz po sobie ślad będzie mi bardzo miło ;)